Korporativna strategija

  • Dolgoročna vizija, ki motivira ekipo in privablja vlagatelje
  • Strategija portfelja dejavnosti za dosego vizije
  • Korporativne politike in procesi
  • Merjenje uspešnosti strateških usmeritev

Naloga korporativne strategije je maksimiranje vrednost za delničarje, kar pomeni, da je vrednost podjetja kot celote večja od vsote njegovih delov. Korporativna strategija je stalni proces, zlasti v današnjih nestabilnih konkurenčnih okoljih. Dosledno zagotavljanje ustvarjanja vrednosti zahteva, da podjetja izboljšujejo svoje sposobnosti in redno preverjajo svoje strategije.

Reference

El-tec Mulej
sdh
kapital. d
btc
triglav
akrapovič
kd
union
žito
telemach
tuš
helios
surovina
db
nlb
unistar
tink
plama pur
paloma
slovenijales
istrabenz
bawag
sun roller
piran
petrol
te-tol
metronik
calcit
perftech
riko
itw
menina
golf
power
elan
adria
inos
koto