Velikokrat je količina podatkov v računovodskih sistemih in na vnosnih maskah moteča in časovno zahtevna. Vsakodnevne delovne rutine pa ne smejo zaostajati zaradi pomanjkanja časa in odsotnosti odgovornih oseb in ravno to je prednost P&S Assistant. Dostop do ključnih vpogledov na dokumente ter enostavno potrjevanje preko spletnega vmesnika na računalniku, tablici ali GSM telefonu.
P&S Assistant v eni rešitvi, na eni platformi pokriva vse od zajema prejetih računov, priprave plačilnih nalogov, spremljanja pogodb oz. projektov in neplačanih računov, pa do načrta denarnega toka ter spremljanja poslovanja preko prednastavljenih poročil izkaza poslovnega izida in bilance stanja.
P&S Assistant temelji na platformi Jedox, ki kot mednarodni partner s svojo platformo za učinkovito upravljanje poslovanja nudi podporo več kot 130.000 uporabnikom v 25 državah. Več o platformi Jedox si lahko preberete na naši internetni strani.