Vrednotenje startup podjetij

Vrednotenje startup podjetij

V današnjem času se v svetu dnevno pojavljajo nove tehnologije, ki ustvarjajo panoge, ki v preteklosti niso obstajale. Podjetja, ki so vodilna na področju inovacij in premikanja mej mogočega so mnogokrat majhna in mikro podjetja, imenovana startup podjetja. Startupi zaradi pomanjkanja preteklih rezultatov poslovanja in zaradi dejstva, da so v svojih začetkih v večini primerov nedobičkonosni veljajo za zelo tvegane naložbe, ki pa nosijo visok potencial donos za investitorje, ki so pripravljeni prevzeti tveganje. Visoki prihodnji donosi so glavni razlog, da se vse več investitorjev spogleduje z investiranjem v startupe.

Z našimi izkušnjami ocenimo vednost startup podjetja v začetni fazi (early phase, ko je cilj potrditev koncepta), za tako imenovano »seed« stopnjo investiranja, ko investitorji prvič vstopajo v lastništvo posameznega startupa, ali pa vrednost startup podjetja za kasnejše faze pridobivanja novega kapitala za potrebe rasti (Series A, B…).

Vrednotenje startup podjetij vključuje:

  • Vrednotenje posameznih podjetij za namen prodaje ali povečanje kapitala
  • Vrednotenje inkubatorjev in pospeševalnikov, ki se ukvarjajo s startupi, za namen prodaje ali povečanje kapitala.

Sorodne novice

Reference

Elan
Glavni, Vrednotenje
Petrol
Glavni, Pravno svetovanje, Transakcije s podjetji, Vrednotenje