Ocenjevanje prodajnih možnosti

Ocenjevanje prodajnih možnosti

Pred prodajo podjetja lahko izvedemo preliminarno analizo verjetnosti prodaje glede na prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti podjetja ter razmere na kapitalskih in finančnih trgih. Tako ocenimo zmožnost pridobitve novega lastnika glede na razmere v panogi (predvsem glede na prevzeme in združitve), lastnosti samega podjetja ter dogajanja na borzah in medbančnih trgih. Hkrati tudi upoštevamo strategije večjih finančnih investitorjev (predvsem private equity skladov). Na osnovi naših ugotovitev se lahko tudi oblikuje strategija razvoja podjetja, ki bo povečevala možnosti pridobitve novih investitorjev.

Sorodne novice

Reference

Cimos
Transakcije s podjetji
Gorenje
Glavni, Transakcije s podjetji
Paloma
Glavni, M&A, Transakcije s podjetji
Petrol
Glavni, Pravno svetovanje, Transakcije s podjetji, Vrednotenje
SavaRe
Glavni, Transakcije s podjetji
Žito
Glavni, M&A, Transakcije s podjetji